Kunnen wij je helpen?
Heb je een vraag of een opmerking? Neem gerust contact op door middel van onderstaand contactformulier. Heb je een dringende vraag? Dan raden wij je aan om contact op te nemen via WhatsApp: 06 454 729 84.
Afspraak maken? Dat kan via ons online boekingssysteem in de link bovenaan de pagina. Vragen over je afspraak? Ook dan raden wij je aan om contact op te nemen via WhatsApp.
Contactformulier
Inklapbare content
Retourbeleid
Item(s) ruilen of retourneren?
- Retourneren kan alleen binnen 14 dagen na aankoopdatum
- Het artikel dient ongedragen en ongewassen te zijn
- SALE artikelen/afgeprijsde artikelen mogen NIET worden geretourneerd
- badkleding, beautyproducten en sieraden kunnen i.v.m. hygiëne niet worden geretourneerd
- (Prijs)kaartjes mogen niet verwijderd zijn van ieder item
Kom je in aanmerking voor het retourneren? Vul dan het retourformulier op de juiste manier in. Bij het terugsturen van een bestelling dient het volledig ingevulde retourformulier mee te worden gestuurd. Voeg je GEEN retourformulier toe, dan kunnen wij jouw retourzending helaas ook NIET verwerken.
Na 14 dagen nemen wij een retour niet meer in behandeling. Zorg ervoor dat je het tijd retour stuurt met de juiste informatie. De verzendkosten voor een retourzending zijn voor jouw eigen rekening. Een retourlabel kun je laten maken bij een vervoerder naar keuze. Tip: Verstuur je retour aangetekend naar ons toe, jij bent verantwoordelijk voor de items die je wilt retourneren totdat wij ze ontvangen hebben. Bewaar hierom ook altijd het verzendbewijs ervan. Na ontvangst van je retourzending zullen wij jouw retour afhandelen binnen 1 tot 3 werkdagen. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee de betaling is voldaan.
Privacy
Bij KNAPPERD. staat de privacy van bezoekers die de website van KNAPPERD. bezoeken en personen die zich aanmelden om diensten af te nemen hoog in het vaandel. Wij zullen er dan ook alles aan doen om deze privacy te kunnen beschermen. In deze Privacyverklaring is beschreven hoe wij omgaan met de privacy van bezoekers met betrekking tot het gebruik va de website van KNAPPERD. De verwerking van de persoonsgegevens gebeurt op basis van de eisen die de Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG) stelt. Op onze Privacyverklaring is het Europees recht van toepassing.
KNAPPERD., gevestigd aan Hexelerweg 8, 7441 PC Nijverdal, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.
Contactgegevens
Hexelerweg 8
7441 PC Nijverdal
+31645472984
www.salonknapperd.nl
Persoonsgegevens die wij verwerken
KNAPPERD. verwerkt uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt. Hieronder vindt u een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:
- Geslacht
- Voor- en achternaam
- Geboortedatum
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Overige persoonsgegevens die u actief verstrekt, bijvoorbeeld in correspondentie en telefonisch
KNAPPERD. verwerkt geen bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens van u. KNAPPERD. verwerkt uw persoonsgegevens voor de volgende doelen:
- Uw afspraken te kunnen plannen
- Uw spaarpunten te kunnen bepalen
- U te kunnen bellen, smsen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
- U te kunnen smsen en/of e-mailen voor afspraakherinneringen en afspraakbevestigingen
Persoonsgegevens die wij verwerken
KNAPPERD. neemt niet op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma’s of – systemen, zonder dat daar een mens (bijvoorbeeld een medewerker van KNAPPERD.) tussen zit.
Hoelang wij persoonsgegevens bewaren
KNAPPERD. bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijnen voor de volgende (categorieën) van persoonsgegevens:
- Personalia - Wij noemen u liever bij uw naam dan bij uw klantnummer. Deze gegevens worden 5 jaar bewaard na uw laatste afspraak. Daarna worden uw gegevens automatisch geanonimiseerd. Indien u bonnen/facturen op naam heeft ontvangen, worden deze gegevens minimaal 7 jaar bewaard omwille van wettelijke verplichtingen.
- Contactgegevens - Deze worden gebruikt voor communicatie over uw afspraken en voor calamiteiten. Deze gegevens worden 5 jaar bewaard na uw laatste afspraak. Daarna worden uw gegevens automatisch geanonimiseerd.
- Adresgegevens - Deze worden enkel bewaard indien u bonnen/facturen op naam wilt ontvangen mét adresgegevens. Deze gegevens worden minimaal 7 jaar bewaard omwille van wettelijke verplichtingen.
Delen van persoonsgegevens met derden
KNAPPERD. verstrekt uitsluitend aan derden en alleen als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.
Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken
KNAPPERD. gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische (geanonimiseerde) cookies die geen inbreuk maken op uw privacy.
Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan de website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.
Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door KNAPPERD. en heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van u beschikken in een computerbestand naar u of een ander, door u genoemde organisatie, te sturen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of verzoek tot intrekken van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar salonknapperd@gmail.com. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie uw pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van uw privacy. We reageren er zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek.
Hoe wij persoonsgegevens beveiligen
KNAPPERD. neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er zijn aanwijzingen van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice of via salonknapperd@gmail.com. KNAPPERD. heeft de volgende maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beveiligen:
- TLS (voorheen SSL) - Wij versturen uw gegevens via een beveiligde internetverbinding. Dit kunt u zien aan de adresbalk 'https' en het hangslotje in de adresbalk
- Beveiligingssoftware, zoals een virusscanner en firewall
- SPF is een internetstandaarden die wij gebruiken om te voorkomen dat u uit onze naam e-mails ontvangt die virussen bevatten, spam zijn of bedoeld zijn om persoonlijke (inlog)gegevens te bemachtigen
- DNSSEC is een extra beveiliging (aanvullen op DNS) voor het omzetten van een domeinnaam naar het hieraan gekoppelde IP-adres; het wordt voorzien van een digitale handtekening. U kunt die handtekening automatisch laten controleren. Op die manier voorkomen wij dat u omgeleid wordt naar een vals IP-adres.
Algemene voorwaarden
ALGEMENE VOORWAARDEN
Artikel 1
Algemeen
De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Salon KNAPPERD en een cliënt waarop de schoonheidssalon deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
Artikel 2
Inspanning Salon KNAPPERD.
- De schoonheidsspecialiste zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenstemming met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.
- De cliënt zorgt ervoor dat alle gegevens, die redelijkerwijs van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling tijdig aan de schoonheidsspecialiste worden verteld.
- Salon KNAPPERD. is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de cliënt is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.
- De schoonheidsspecialiste zal de cliënt inlichten over financiële consequenties van de wijziging van de behandeling.
Artikel 3
Afspraken
- De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan salon KNAPPERD. melden.
- Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag salon KNAPPERD. 50% van het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt doorberekenen. Bij drukke zomertijden en feestdagen wordt het gehele honorarium van de afgesproken behandeling aan de cliënt doorberekend.
- Indien de cliënt vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt, mag salon KNAPPERD. de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de cliënt doorberekenen.
- Indien de cliënt meer dan tien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt, mag salon KNAPPERD. de gehele afspraak annuleren en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de cliënt doorberekenen.
- Salon KNAPPERD. moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan de cliënt melden.
- Beide partijen hoeven zich niet aan de verplichtingen van artikel 3.1 tot en met 3.6 te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.
Artikel 4
Persoonsgegevens & privacy
- De cliënt voorziet de schoonheidsspecialiste bij de eerste behandeling van alle gegevens waarvan de schoonheidsspecialiste aangeeft dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandeling.
- De schoonheidsspecialiste neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op en verwerkt ze op een klantenkaart die dan weer worden verwerkt in een klantenbestand.
- De schoonheidsspecialiste is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling.
- Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
- De geheimhouding vervalt indien, op grond van wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak de schoonheidsspecialiste verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
Artikel 5
Betaling
- Salon KNAPPERD. vermeld prijzen van de behandelingen op de website. De prijzen van producten zijn zichtbaar in de salon.
- De gemelde prijzen zijn inclusief verschuldigde BTW.
- Aanbiedingen zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
- De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling eneventuele producten contant of per pin te voldoen.
- Als de betaling niet contant of per pin is overeengekomen dient betaling te geschiedenbinnen acht dagen na factuurdatum op het door salon KNAPPERD aangegeven bankrekeningnummer. Na ommekomst van de termijn van acht dagen is de schoonheidssalon zonder ingebrekestelling in verzuim en is de cliënt de wettelijke rente, vermeerderd met 2% rente aan salon KNAPPERD. verschuldigd. De betaling via factuur moet voor de behandeling zijn overeengekomen.
- Wanneer een opdrachtgever/cliënt één maand na factuurdatum nog niet heeft voldaan, is salon KNAPPERD. gerechtigd om een Incassobureau in te schakelen. De extra kosten hiervan komen geheel voor rekening van de opdrachtgever/cliënt.
Artikel 6
Aansprakelijkheid
- Salon KNAPPERD. is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat de schoonheidsspecialiste is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over Algemene voorwaarden salon KNAPPERD versie 1.0 , lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden en vrijetijdsbesteding.
- Salon KNAPPERD. is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.
- Dit artikel is niet van toepassing in geval van opzet of grove schuld van salon KNAPPERD. zelf.
Artikel 7
Klachten
- Indien de cliënt een klacht heeft over een behandeling of product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf dagen na ontdekking zowel mondeling als zowel schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van salon KNAPPERD.
- Salon KNAPPERD. moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat beantwoorden.
- Indien een klacht over de behandeling gegrond is, zal salon KNAPPERD. de behandelingopnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaarzinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt.
- Indien een klacht over de producten gegrond is, zal salon KNAPPERD. het aankoopbedrag vande producten gedeeltelijk of helemaal vergoeden.
- Indien salon KNAPPERD. en de klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan deklager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.
Artikel 8
Garantie
- Salon KNAPPERD. geeft de cliënt vijf dage) garantie op een behandeling en de producten.
- Na een behandeling kan de huid een reactie geven. De cliënt wordt hiervan op de hoogtegebracht tijdens de behandeling.
- Deze garantie vervalt indien:
- Afhankelijk van uw zorgverzekeraar en de polisvoorwaarden worden een aantal behandelingen door hen geheel of gedeeltelijk vergoed.
- De cliënt betaalt het gehele honorarium van de behandeling aan de medewerker van salon KNAPPERD.
- De medewerker van salon KNAPPERD. zorgt voor een factuur met daarop de juiste informatie voor de zorgverzekeraar.
- De cliënt is zelf verantwoordelijk voor het indienen van de declaratie bij de zorgverzekeraar.
- De cliënt dient zelf rekening te houden met het eigen risico bedrag van hun zorgverzekeraar.
- Salon KNAPPERD. is op geen enkele manier verantwoordelijker voor het verder afhandelenvan de declaratie en zorgverzekeraar.
Artikel 10
Beschadiging en/of diefstal
- Salon KNAPPERD. heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien, de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigd.
- Salon KNAPPERD. meldt diefstal altijd bij de politie.
Artikel 11
Behoorlijk gedrag
- De cliënt behoort zich in de salon te gedragen volgens aanvaarde normen.
- Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeftde medewerker van salon KNAPPERD. het recht de cliënt de toegang tot de salon teweigeren zonder verdere opgaaf van redenen.
- Bij salon KNAPPERD. wordt gewerkt volgens de hygiëneregels van de HAM-code vanschoonheidsspecialisten.
- Er wordt van de cliënt verwacht dat zij zich houden aan de persoonlijke hygiëneregels van deHAM-code van schoonheidsspecialisten.
Artikel 12
Recht
- Op elke overeenkomst tussen salon KNAPPERD. en de cliënt is het Nederlandse recht van toepassing.
- De algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website van salon KNAPPERD en zijn ook in de salon beschikbaar.
- In geval van uitleg van de inhoud en strekking van de algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend.
- Van toepassing is steeds het laatst gepubliceerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.
Verzending
Omdat wij naast de webshop ook nog fulltime in de salon werken, is het voor ons soms niet haalbaar om pakketten dezelfde dag te versturen, met uitzondering van brievenbuspakketjes. Daarom versturen wij het meestal binnen 1-2 werkdagen met PostNL.
Wij werken met een vast tarief van €6,95 voor pakketten binnen Nederland. Past het door de brievenbus binnen Nederland? Dan is ons vast tarief €4,15.
Bestel je voor meer dan €75,00? Dan zijn de verzendkosten GRATIS!
Klachtenprocedure
Klachten over behandelingen
Het kan altijd voorkomen dat een behandeling niet is gegaan zoals je had verwacht. Geef dit dan binnen 24 uur na je afspraak aan per mail of telefonisch. Buiten deze 24 uur vervalt de garantie. Voor een reparatie van bijvoorbeeld nagels verzoeken wij je om dit binnen 5 werkdagen te melden.
Klachten over producten
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals je zou willen. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar salonknapperd@gmail.com of neem telefonisch contact op.
Garantie
Onze producten zijn heel belangrijk en daarom doen we er alles aan om deze in perfecte conditie aan te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat een product kapot gaat tijdens de levering of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kun maken op garantie. Binnen 14 dagen verrekenen wij de kosten en pakken we het probleem op. Met uitzondering van het wassen van de items. Heb je het idee dat er een productiefout in jouw item(s) zit? Wij verzoeken je die uiterlijk binnen 24 uur kenbaar te maken per mail: salonknapperd@gmail.com, vergeet ook zeker geen foto's toe te voegen. Wanneer wij binnen 24 uur na ontvangst niets hebben vernomen, dan geldt de garantie op haken, lussen, pullen, losse draden en vlekken niet.