Huisregels 2024
Afspraak maken = akkoord gaan
Heb je een afspraak gemaakt? Dan ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden. Deze staan onderaan de pagina. Heb je vragen? Neem gerust contact op.
Afspraak annuleren?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op! Dit kan alleen via WhatsApp tot 48 uur vóór je afspraak. Annuleer je jouw afspraak binnen deze 48 uur? Dan zijn wij helaas genoodzaakt om de geboekte behandeling(en) in rekening te brengen.
Afspraak wijzigen?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via WhatsApp. Dit kun je tot 48 uur vóór je afspraak doen. Doe je dit tijdens de afspraak zelf? Dan zijn wij helaas genoodzaakt om de geplande behandeling(en) in rekening te brengen.
Kom je niet opdagen?
Dit vinden wij heel erg jammer, we hadden je graag geholpen! Daarnaast hadden wij ook iemand anders heel blij kunnen maken met jouw gereserveerde plek. Helaas zijn wij hierdoor genoodzaakt om de geplande (behandeling)en in rekening te brengen.
Kom je alleen naar je afspraak?
Yes! Je hebt een afspraak ingepland, het is nu écht tijd voor ME-TIME! Kom het liefst alleen naar je afspraak. Heb je toch vragen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Ben je iets later?
Het kan natuurlijk gebeuren dat je iets later aankomt dan dat je had gepland. Geef dit zo snel mogelijk door via WhatsApp of bel even. Bij 10 minuten te laat komt je afspraak helaas te vervallen en zijn wij genoodzaakt om de geplande behandeling(en) in rekening te brengen.
Salon
Is er parkeergelegenheid in de buurt?
Jazeker! Er is voldoende parkeergelegenheid in de wijk. Gelieve niet op de oprit te parkeren wanneer dit niet noodzakelijk is. De oprit houden we graag vrij voor degene die minder mobiel zijn!
Er zijn zoveel behandelingen, wat kies ik?
We bieden natuurlijk onwijs veel verschillende behandelingen aan en het is belangrijk dat je voor de behandeling kiest die bij jou past!
Is het de eerste keer dat je een afspraak maakt of zie je door de bomen het bos niet meer?
Dat is geen probleem! Neem contact op zodat wij de behandeling kunnen toepassen die het beste bij jou past.
Ik heb een afspraak gemaakt, maar geen bevestiging ontvangen. En nu?
Oeps, dat kan natuurlijk gebeuren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij opnieuw een bevestiging kunnen sturen.
Geef hierom op tijd alle persoons- of adreswijzigingen door aan ons zodat deze up-to-date blijft!
Je afspraak gaat alleen door wanneer je een bevestiging van ons hebt ontvangen!
Hoe kan ik mijn afspraak annuleren?
Komt je geplande afspraak toch niet helemaal uit? Dan is het mogelijk om deze tot 48 uur van je afspraak kosteloos te annuleren. Dit kan alleen via WhatsApp! Dus niet per mail of in het online boekingssysteem zelf.
Geef jouw afspraakgegevens (datum / tijd / behandeling) meteen aan ons door zodat wij dit meteen voor je kunnen regelen!
Wat zijn de prijzen van de behandelingen?
Ben je op zoek naar de prijzen van de behandelingen? We verwijzen je graag door naar het kopje ''TREATMENTS'', hier vindt je alle behandeling met informatie.
Webshop
Welke verzendtarieven hanteren jullie?
Voor een standaard pakket hanteren wij €6,95 tot 20 kg. Bestel je items die in een brievenbusdoosje passen? Dan hanteren wij €4,15 per pakketje tot 2 kg. Bestel je hele dunne of lichte items die in een envelop passen? Kies dan voor ''brief of kaart'' van €1,15.
Heb je perongeluk de onjuiste verzendwijze aangeklikt? Dan ontvang je later van ons een betaalverzoek met de resterende kosten.
Wil je nog graag iets toevoegen aan je bestelling van eerder die dag? Kies dan voor ''GRATIS AFHALEN'' en zorg ervoor dat je bestelnummer in de notities staat, zodat wij jouw items kunnen samenvoegen.
GRATIS VERZENDING vanaf €75,00.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Natuurlijk kan dat! Dit kan alleen tijdens onze openingstijden.
Wanneer jouw bestelling is verwerkt, ontvang je automatisch een melding. Hierna ontvang je via WhatsApp de afhaaltijden van de week.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, dat kan zeker!
De standaard- en brievenbuspakketten worden met een TRACK & TRACE code verstuurd. Deze ontvang je in jouw mailbox zodra het pakket is verzonden!
Item retourneren?
Je kunt jouw item(s) op eigen kosten retourneren. Met uitzondering van sieraden, gezichtsverzorging en SALE items. Hiervoor verwijzen we je graag naar ons retourbeleid. Heb je vragen? Stuur ons gerust een mailtje: salonknapperd@gmail.com.
> Download het retourformulier bij ons retourbeleid. Let op! Vul het formulier volledig in, doe je dit niet? Dan kunnen wij helaas je retour niet verwerken.
> Stuur ons gerust een mail wanneer je er niet uit komt.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat wij de bestellingen zo snel mogelijk bij jullie willen afleveren, pakken we het vaak meteen in. Vaak wordt het dezelfde dag ook verstuurd. Neem dus zo snel mogelijk contact met ons op om een wijziging/annulering door te geven. Kies je ervoor om het toch op een later moment te doen? Dan is het voor nu de makkelijkste oplossing om jouw item(s) retour te sturen.